Aanmelden
Nog niet geregistreerd? Klik hier om te registreren...
Nog niet geregistreerd? Klik hier om te registreren...
Kennisbank
- MaikelVE Group
- Kennisbank
- Meest gestelde vragen
- Online backup en cloud opslag
- Hebben jullie beperkte dataverkeer of snelheid?
Categorieën
Categorieën
Hebben jullie beperkte dataverkeer of snelheid?
Nee. Er is geen limiet aan hoeveelheid bandbreedte die je elke maand tot je beschikking hebt. Upload en download snelheid is afhankelijk van de snelheid van uw internet verbinding. Onze datacenters hebben supersnelle verbindingen in tegenstelling tot sommige andere aanbieders.
Was dit antwoord nuttig?
Lees ook
Kan ik mijn huidige subdomein laten wijzigen?
Ja. Je kunt jou subdomein laten veranderen door een ticket te maken via onze support...
Wanneer kan ik mijn abbonement opzeggen?
Bij ons zit je niet vast aan een minimale contractduur of opzegtermijn. Je kunt jou online backup...
Hoe krijg ik de software? Krijg ik ook updates?
Anatra desktop software is beschikbaar voor zowel Windows...
Waar kan ik Android of iPhone app downloaden?
De naam van de app in Google Play of App Store is Open Access. Je zoekt dus in Google Play/App...
Waar kan ik Anatra Restore Software downloaden?
U kunt het Anatra Restore Software downloaden via uw Web Portal. In het welkom email heeft u...