Aanmelden
Nog niet geregistreerd? Klik hier om te registreren...
Nog niet geregistreerd? Klik hier om te registreren...
Kennisbank
- MaikelVE Group
- Kennisbank
- Meest gestelde vragen
- Online backup en cloud opslag
- Wanneer kan ik mijn abbonement opzeggen?
Categorieën
Categorieën
Wanneer kan ik mijn abbonement opzeggen?
Bij ons zit je niet vast aan een minimale contractduur of opzegtermijn. Je kunt jou online backup pakket maandelijks opzeggen.
Was dit antwoord nuttig?
Lees ook
Waar kan ik Anatra desktop software downloaden?
Direct na betaling ontvang je een email met de instructies en download links van Anatra desktop...
Hoe veilig is Anatra?
Gegevens die zijn opgeslagen op je Anatra cloud account worden in onze datacenters in Eurozone op...
Waar kan ik Anatra Restore Software downloaden?
U kunt het Anatra Restore Software downloaden via uw Web Portal. In het welkom email heeft u...
Kan ik mijn huidige subdomein laten wijzigen?
Ja. Je kunt jou subdomein laten veranderen door een ticket te maken via onze support...
Waarom werkt mijn subdomein niet meer? mijnnaam.anatra.nl
Om veiligheidsredenen hebben wij de domeinnaam voor subdomeinen veranderd van .nl naar .eu. Als u...